poniedziałek, 1 sierpnia 2016

Królik i kot

Tak jak pisałam poprzednio powracam z czymś nowym. 
Rzecz jest dla maluszków. 
Prawdopodobnie powstanie jeszcze kilka tworów dla najmniejszych w najbliższym czasie. Konkretniej dla małego chłopca... 





Powstały grzechotki. Królik i kotek. Dobrze mi się je dzierga i chętnie zrobiłabym jeszcze kilka. Tylko nie wiem jakie zwierzaki by tu jeszcze stworzyć. Może jakieś pomysły? Osobiście bardziej podoba mi się kotek, który powstał jako drugi. Króliczek był prototypem ;) 






Śpiąca minka chyba bardziej do mnie przemawia... 



Mojemu trzyletniemu smykowi spodobały się oba. Testuje je od kilku dni i sprawdza czy aby na pewno nadają się dla malutkich rączek. Bo wiadomo, że maluszkom można dać tylko bezpieczne zabawki ;) 

Mam nadzieję, że i wam się odrobinę spodobają.

Pozdrawiam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz