wtorek, 26 lipca 2016

Jestem.

Wracam tu po dłuuugiej nieobecności...
Nie będę tłumaczyć czym była ona spowodowana. Chce po cichu powrócić.

Dziś to, co najbardziej podoba mi się w moim szydełkowaniu: baloniki. One chyba najlepiej mi wychodzą ;) Te są nieco inne i powstają do trochę większego projektu, który mam nadzieję znajdzie się tu również. 






Sprawdzą się świetnie w pokojach dziecięcych, młodzieżowych i nie tylko. Ładnie prezentują się jako zawieszka na klamce, gałce od komody itp.



Lubię je dziergać i lubię gdy sprawiają komuś radość. Klientom jak i mojej rodzinie... Poniżej dowód na to, że jest to również fajna zabawka dla dzieci:



Dziś tyle. Wdzięczna jestem za każde miłe słowo. Gdyby nie to, że komuś podoba się moje rękodzieło nie byłoby sensu tworzyć... Także dziękuję.

Do następnego...


Jeszcze malutka zapowiedź tego co może się tu pojawić w niedługim czasie.

2 komentarze:

  1. Witaj, witaj :) Twoje baloniki są super!!! A ta zapowiedź to przecież wiadomo, że to najlepszy czas na "hand made by mama" :)))
    Trzymam kciuki!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Baloniki są bajeczne, a ta grzechotka to chyba będzie jakiś dzidziuś:)

    OdpowiedzUsuń