piątek, 23 października 2015

Niewielkie nowości

Dziś pragnę pokazać wam małe nowości, które się u nas pojawiły. Mam na myśli zarówno rzeczy szydełkowe jak i te zakupione do domu. 

Zacznę od robótek. Nie stworzyłam nic nadzwyczajnego. Takie zwykłe dwie rzeczy na potrzeby domu.
Pierwsza z nich to poducha :) Po raz drugi już wydziergałam poduszkę lecz tym razem ze sznurka bawełnianego. Taka nowość ;)




Jak widać powyżej poducha ma dwie inne strony (zamiana kolorów). Jestem średnio z niej zadowolona. W głowie jawiła się ładniejsza... Takie o to są rozbieżności miedzy planem a realizacją ;)

Jeszcze ujęcie poduszki wraz ze starszą siostrą:






Następny twór to ubranko dla doniczki, która już od dawna kuła mnie w oczy ;)





Skromniusia robótka.

Pozostało jeszcze pochwalić się nowymi nabytkami do domu. Tu już monotematycznie. Są tu puszki do przechowywania.





Mój Synek także zyskał coś nowego do pokoju. Półeczki na książki, jak dla mnie spisują się dobrze w swojej roli ;)





Na dziś to wszystko. Mam nadzieję do szybkiego zobaczenie.

Buźka,
Anio.

14 komentarzy:

  1. Mnie poducha się bardzo podoba!! :)
    Muszę sama w końcu się za taką zabrać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A wiesz,że ja swego czasu chorowałam na te puszki :)) Ale się wstrzymałam i mi przeszło ;p Ale taką na ciasteczka to bym przygarnęła ,bez dwóch zdań!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Puszeczkę na ciasteczka sama wychaczyłam ;) a komplecik to prezent od męża ;)

      Usuń
  3. Robótki zachwycające :) Zazdroszczę takich manualnych i sprawnych rączek!
    Ślę pozdrowienia!
    M :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Puszki, półki piękne, podusia też mi się bardzo podoba.............a najbardziej ten robaczek? stonoga?..........no w każdym razie to coś jest superowe:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gąsieniczka mojego Synka. Więcej o nie było w tym poście: http://myhomehearts.blogspot.com/2015/06/jedyna-taka.html

      Usuń
  5. Co Ty chcesz od tych poduszek kobieto??
    Są rewelacyjne i to oby dwie :)
    A kubraczek dla doniczki pomysłowy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Poducha super!
    Pojemniczków nigdy nie jest w domu za dużo. Zawsze na coś się przydadzą :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Poducha w heksagony jest boska ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Poducha w heksagony jest boska ;)

    OdpowiedzUsuń