poniedziałek, 19 października 2015

Balonikowo..

Tak dawno mnie tu nie było, że sama nie wiem od czego zacząć...
Chyba nie mam siły wyjaśniać powodów mojej nieobecności. Ostatnio nie mam na nic siły.
Zbyt wiele na mnie spadło i zbyt wiele sama na siebie nałożyłam. 
Przerywając ciszę pokaże wam baloniki, które już dawno zostały podarowane w prezencie...









Jeszcze dwa, których zdjęcia zamieszczam dzięki uprzejmości właścicielek ;)






















Powstaje coś nowego. Mam ogromną nadzieję, że podołam i powrócę do Was.


Tak strasznie mi wstyd tej długiej nieobecności...

Jesteście jeszcze tu?

Pozdrawiam,
Anio.

4 komentarze:

  1. Jestem, jestem :) Nasz balonik wisi i chyba też podzielimy się zdjęciami. Dobrze, że jesteś :) Mam nadzieję, że wszystko w porządku i nie będziesz już tak znikać.
    Pozdrawiam ciepło :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) ja także mam taką nadzieję. Nie chcę już znikać... :)

      Usuń
  2. Super, że wróciłaś, chociaż na chwilkę. Czasem trzeba pobyć z własnymi myślami. A baloniki jak zawsze dodają radości życiu. CUDNE!

    OdpowiedzUsuń