niedziela, 12 lipca 2015

Wyniki Candy!

Dziś na szybciutko wpadam tylko ogłosić wyniki. Ostatnio mam  dobę do góry nogami. Wszystko się po przewracało... 
Jestem typem człowieka, który lubi choć w jakimś stopniu mieć poukładany dzień. Choćby czas na spacer z dzieckiem czy chwila na szydełkowanie osadzone w mniej więcej takim samym czasie jak co dzień. Nie chodzi tu o oto aby co do minuty trzymać się jakiegoś planu. Ale gdy stałych elementów zaczyna brakować a nie jest to jednorazowe zdarzenie czy spowodowane np. wyjazdem to wtedy zaczynam pomału wariować. 

Właśnie z tych powodów wyniki Pierwszego Candy W 
Home.Heart dopiero dziś! ;)
Szczęśliwca wylosowało moje dziecko, w taki oto sposób:


Na początku wszystkie losy były w pojemniku ale później już niekoniecznie ;)



W końcu jeden los został złapany przez małe rączki. Mama nie czekając ani chwili zerkneła na karteczkę i oto co przeczytała:




Moje Candy wygrała Mama Sokole Oko., której gorąco gratuluję! Czekam na adres do wysyłki ;)

Wszystkim zaś dziękuję za wspólną zabawę! 
Miejcie się na baczności bo myślę już o kolejnym Candy oraz już niedługo pojawią się nowe robótki :))

Trzymajcie za mnie kciuki bo mam pod opieką dwóch maluchów a moje dziecko robi się coraz bardziej zazdrosne.

Pozdrawiam serdecznie,
Anio.

7 komentarzy:

  1. Gratulacje !
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje za zabawę i zapraszam na candy na moim blogu!

    OdpowiedzUsuń
  3. GRATULACJE DLA Mamy Sokole Oko.
    Buuuu no szkoda, szkoda, ale co tam bawimy się dalej hihi

    Kciuki zaciśnięte

    OdpowiedzUsuń
  4. Ach! Dziękuję bardzo :) Dziękuję, dziękuję :) Już piszę maila z adresem.
    Pozdrawiam słonecznie :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje!
    Dużo cierpliwości życzę :))
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Moje gratulacje i dziękuję za zabawę :)
    Pozdrawiam!
    Marta

    OdpowiedzUsuń