wtorek, 14 lipca 2015

W różu.

Hejka!
Wedle obietnicy przybywam z nowym postem. Skoro nowy wpis to i nowy twór. A jakże ;) 

Przyznam się od razu, że pierwszy raz tworzyłam w tym kolorze. Do tej pory większość moich robótek była dla chłopców a jak już tworzyłam dla płci pięknej to i tak nie w różu. 
Tym razem jednak nie mogłam się oprzeć i sama zaproponowałam ten kolor. Gdy zobaczyłam te słodką istotkę od razu wiedziałam, że coś dla niej stworzę. 
Czyżby instynkt macierzyński znów się u mnie uruchamiał? Oj chyba jeszcze za prędko na kolejne dziecko ;)

Niemniej jednak z efektu jestem zadowolona. A Wy co powiedzie na różowe proporczyki imienne?






Po raz kolejny wprowadziłam innowację do proporczyków. Tu choćby w postaci naszytych kwiatków. W zasadzie do tej pory każde proporczyki były inne. Według jednego schematu ale jednak różniące się detalami a nie tylko imieniem ;)
Prototyp kwiatka wyglądał tak:




Jednak nie do końca o to mi chodziło dlatego sprułam go i finalnie przyszyłam niebieskie kwiatki.
Pokaże jeszcze jak wygląda proporczyk z tyłu. Na poniższym zdjęciu możecie to dojrzeć ;)





Litery N oraz A są na 'lewej stronie'. Oczywiście mogłabym całkiem zakryć to zszywając proporczyk z literką z proporczykiem gładkim. Ale czy jest sens? Mi osobiście to nie przeszkadza. A Wy co o tym myślicie? Miło mi by było usłyszeć waszą opinie ;)

Dziś tylko i aż tyle mam wam do pokazania. Ale strzeżcie się, ponieważ jeszcze coś się w różu tworzy ;)
Tym czasem życzę wam słonecznej wakacyjnej pogody, u mnie z nią niestety nie za dobrze...
Aby nie na długo!
Pozdrawiam,
Anio.


14 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Tak samo urocza jak i obdarowana dziewczynka ;)
      Dziękuję i pozdrawiam!

      Usuń
  2. Przepiękna girlanda :) Brawo!
    U nas pogoda też taka na jesień chyba bardziej ;) Przesyłam mimo wszystko słonko i pozdrowienia :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety z pogodą krucho ale zawszę dzięki temu można więcej tworzyć w domu ;))
      Pozdrawiam ;)

      Usuń
  3. Śliczna girlanda, fajny dodatek do pokoju małej królewny.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocza girlanda :) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczny drobiazg :)Mała rzecz a cieszy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocza girlanda, prawdziwie dziewczyńska;)

    OdpowiedzUsuń