czwartek, 23 lipca 2015

Tak, to pufa!

Zgadłyście! Wydziergałam sobie pufę. ;)
Dłuugo o niej myślałam. Nie do końca byłam pewna czy uda mi się ją wydziergać ale jednak. Jest i oczy cieszy ;)





Oj bardzo długo się zbierałam za nią. Nie wiedziałam czym wypełnić, później nie wiedziałam gdzie zakupić owo wypełnienie i tak czas mijał. Lecz w końcu się zmobilizowałam, zamówiłam i w przeciągu dwóch dni powstała. 
Wydaje mi, że wypełnienie ciut za miękkie jednak mój Syn jest zadowolony ;)




Pufa czekała sobie grzecznie już kilka dni na publikację na blogu ;) Za to dziś w biedronce widziałam i macałam ;) te pufy które mnie zainspirowały i doszłam do wniosku, że są mniejsze niż moja i za twarde. Przynajmniej jak dla nas. A ściślej dla mojego dziecka bo to on głównie z pufy korzysta. I nawet się w nią wtula :)) 

Ze względu, iż bardzo jarałam się, że mam własną samodzielnie wydzierganą pufę zasypię was zdjęciami ;)










Zdążyłam jeszcze wydziergać małe stworzonko, które przysiadło na pufie. Nieśmiało posyłam je na wyzwanie do Art-piaskownicy.



Zgadliście już co to za stwór? Miał być w sumie o wiele większy ale wyzwanie trwa tylko do jutra więc mogłam nie zdążyć :( 

Żółwika zgłaszam na wyzwanie GDT - KOLORY- edycja Szafran






Zasypałam Was dziś ogromem zdjęć, co musicie mi jednak wybaczyć! weźcie proszę pod uwagę moją ogromną ekscytację ;))

Aktualnie męczy nas wirus i siedzimy w domu. 
Nie martwcie się jednak bo prędzej czy później zawitam do Was z balonikami. Już niedługo ;))


Życzę zdrówka i pięknej wakacyjnej pogody.
Anio.

38 komentarzy:

  1. WOW! Jestem pod wrażeniem tej pufy. Bardzo fajne siedzisko zrobiłaś!
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda ekstra, ładniejsza od tych sklepowych. Jak dla mnie bomba, wydziergana perfekcyjnie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. E tam zdjęć nidgy dosyć.
    PAN PUF czy Pani Pufa - rewelacja.

    A Żółtwik - słodziutki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh. ;) Dziękuję. Ze zdjęciami troszkę mnie poniosło ;))

      Usuń
  4. Super pufa mi też się takowa marzy ale wydaje mi się że wydzierganie zajmie wieki - teraz wiem dwa dni to może spróbuję a żółwik przesłodziutki
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie można rzec dwa wieczory ;) Próbuj! ;))

      Usuń
  5. Rewelacja!!! Ja pufę odłożyłam sobie na po urlopie. Mam nadzieję, że wyjdzie mi taka cudna jak Twoja :)
    Wypełnienie kupowałaś na allegro? Znalazłam aukcje z poduchami wypełnionymi kulkami styropianowymi i nie wiem czy to się nadaje...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że to się nada. Ja w sumie sama szyłam taką poduchę ale Ty przynajmniej możesz sobie tego zaoszczędzić ;) Kupowałam właśnie z allegro ;) Wypełnienie z kulek będzie dobre tylko twarde. To już jak kto woli ;)) Powodzenia w dzierganiu pourlopowym ;)))

      Usuń
    2. Dzięki za wskazówki. Zamówię te kulki i zobaczymy ;)

      Usuń
    3. Ile litrów wypełnienia na taką pufę jest potrzebne?

      Usuń
    4. Nie potrafię precyzyjnie odpowiedzieć na to pytanie. Wypełniałam po części kulką styropianową i sylikonową. Silikonowej zużyłam ok 0,5 kg styropianowej nieco mniej ;) Myślę, że kilo spokojnie starczy.
      mam nadzieję, że choć trochę pomogłam :)

      Usuń
  6. Brawo! Super :) Pufa idealna :) Ja już kupowałam sznurek na pufę i rozmyśliłam się... Na tą biedronkową chyba się skuszę, bo leń pufowy mnie ogarnął ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A może gdy będziesz miała te z biedronki skusisz się na zrobienie własnej do pary ;)
      Bo radość z samodzielnie wydzierganej bezcenna ;)))

      Usuń
  7. Brawa ogromne! Jestem zachwycona Twoją robótką :)
    Pozdrawiam niedzielnie :)
    Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za uznanie. Niezmiernie mnie to cieszy ;)
      Również pozdrawiam ;)

      Usuń
  8. ależ cuda! a z żółwika niezły słodziak :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna pufa, jak ze sklepu :) Zostaję na dłużej, bo cuda tworzysz tym szydełkiem :) Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło będzie Cię gościć ;)

      Usuń
  10. Czy korzystałaś z jakiegoś gotowego szablonu? Zastanawiam się czy cenowo nie wyjdzie drożej niż kupienie takiej "biedronkowej". Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pufę dziergałam 'z głowy'. Bez wzoru. Cenowo wychodzi trochę taniej niż z biedronki. Nie wliczając robocizny. Z robocizną rzeczywiście drożej.
      Choć powiem szczerzę, że mi osobiście bardziej podoba się moja i jest ciut większa ;)
      Pozdrawiam.

      Usuń
  11. Puf jest super! Też się zabieram do wydziergania, tylko właśnie to wypełnienie mnie zastanawia...Bo ja bym akurat wolała niezbyt miękkie...Więc obmyślam plan i może uda mi się go kiedyś wydziergać ;)))) A żółwiczek uroczy! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli ma być niezbyt miękkie to polecam kulki styropianowe. ;)
      Pozdrawiam ;)

      Usuń
    2. O! dzięki za podpowiedź :)

      Usuń
  12. Wow jest boska, marzę o takiej! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! ;) Mówisz i masz, mogę taką wydziergać na zamówienie ;))

      Usuń
    2. Wow! Twoje dzieło jest przepiękne. Widać, ze bardzo starannie to wykonałaś. Super.

      Usuń
    3. Dziękuję! ;) Bardzo chciałam aby pufa była gładka dlatego rzeczywiście dziergałam uważnie ;))

      Usuń
  13. Witam,
    Jakich wymiarów jest ta cudowna pufa idealna też chcę taka zrobić rewelacyjna Gratuluję
    A mam jeszcze pytanie czy jeżeli będzie więcej wkładu to będzie twardsza i z czego zrobiony worek na wkład???
    Dziękuję za odpowiedź

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam :) wkład musiał by być po prostu twardszy. Większa ilość nic nie da ;) Kulka styropianowa jako wkład będzie na pewno twardsza. Na worek natomiast wykorzystałam starą koszulkę męża ;)) O ile mi wiadomo można kupić gotowe worki z wkładem. Nie jestem jednak zorientowana w cenie. Na allegro by trzeba było pogrzebać ;)
      Wymiary to: średnica 40 cm , wysokość 30 cm.
      Dziękuję i pozdrawiam serdecznie :))

      Usuń
    2. Dziękuję za odpowiedź. Jak już pisałam pufa przepiękna i kolor trafiony w mój gust. Zrobiłam jedna pufe ale z wkładem piankowym i trochę drogo wychodzi więc pomyślałam że może coś innego chciałabym aby można na tym postawić tace i służylo jako stolik

      Usuń
    3. Bardzo dziękuję ;) myślę, że styropian (kulka styropianowa) da rade i osiągnie Pani zamierzaną twardość :)

      Usuń
  14. Witam :) pufa przepiękna. Czy możesz napisać z jakiej włóczki korzystałaś i jaki nr szydełka? Zbieram energię i informację, żeby zrobić coś takiego :) Mam nadzieję, że będzie równie piękna jak Twoja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest to sznurek bawełniany. Kupowałam w internetowym sklepie druciarnia Mila. Nr. szydełka to 9 lub 8
      Pozdrawiam i bardzo dziękuję :)

      Usuń
  15. ile potrzeba jest takiego sznurka na taka dużą pufę? Jakie ma wymiary Pani pufa?
    Pufa jest sliczna!!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Witam można dowiedzieć się ile sznurka poszło Pani na pufe i czy można liczyć na jakiś szablon jak ja wykonać
    Z góry dziękuję
    Pufa cudna

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna pufa . Czy możesz powiedzieć jaki to wzór? Czy to są słupki? Bardzo ładnie wygląda, estetycznie. Super

    OdpowiedzUsuń