czwartek, 9 lipca 2015

Nietypowo...

Witam Was serdecznie i od razu bardzo dziękuję za udział w moim Candy!
Najprawdopodobniej dziś zrobię z synkiem losowanie a jutro ogłoszę wyniki ;)
Dzisiaj na szybko wstawiam zdjęcie rzeczy, którą robiłam pod indywidualne zamówienie i z włóczki także wybranej nie przeze mnie.

Pierwszy raz robiłam kamizelkę na szydełku. Ba! Do tej pory nie robiłam żadnych ubrań. Może nie licząc bucików niemowlęcych ale to w końcu obuwie ;)
Tak więc pierwszy raz, bez wzoru i z jakimś niewyraźnym wyobrażeniem w głowie powstało coś takiego:




Zdjęcia dość słabej jakości jak i w aranżacji bo robione dzisiaj przed wręczeniem. Miejcie to na uwadze!



Kamizelka bardzo puszysta wyszła za sprawą włóczki ;) nie pamiętam w tej chwili nazwy...
Z włóczką nie pracowało mi się najlepiej. Za sprawą jej puszystości i włochatości nie było mowy o spruciu w razie pomyłki... Może szału nie robi na zdjęciach ale w rzeczywistości wygląda ciut lepiej ;))



Z pewnością na małej modelce układałaby się ładniej. Być może uda mi się zdobyć takie fotki ;) Rozmiar to: 134. Oczywiście guziczki są odpinane.


Tym czasem do następnego napisania.
Bużka ;* ;))

Anio.




5 komentarzy:

  1. O wow!!! Jak na pierwszy raz wyszło super:) Brawo!
    Pozdrawiam słonecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O wow!!! Jak na pierwszy raz wyszło super:) Brawo!
    Pozdrawiam słonecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz talent w łapkach :) Aż nie do wiary, że to pierwsza odzieżowa praca!
    Super :)
    Pozdrawiam, Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki serdeczne. Bardzo motywujące!!
      Również pozdrawiam ;))

      Usuń