czwartek, 2 lipca 2015

Kolejna...

Pomału, pomalutku wracam do robótek i blogowania. Przeraża mnie jednak fakt, iż niedługo mogę jeszcze bardziej zwolnić. Szykuję się nam bowiem remont. Nie mały... Jest jeszcze bardzo wiele niewiadomych i duża obawa przed nowym.
Do tej pory mieszkaliśmy na wynajmowanym. Teraz zaś możemy mieć swoje własne i to od początku zrobione tak jak chcemy. Piszę od początku bo remontować będziemy ponad stuletni dom, w którym wymienić trzeba wiele... Zaczynając od instalacji elektrycznej, grzewczej po przez okna a na wylewce nowej podłogi i malowaniu ścian kończąc.
Przeraża mnie ogrom prac a jednocześnie cieszę się na możliwość zrobienia 'po swojemu'.
Jest wiele wątpliwości i do końca sama nie wiem jeszcze czy chce się w to pakować. Możemy jeszcze powiedzieć 'nie'. Lecz ten czas decyzji coraz bardziej się kurczy...

Ale przejdźmy do rzeczy. Nie piszę przecież po to by się tylko wam wyżalić ;))
Otóż chciałam zaprezentować kolejną już... Tyle, że zmodyfikowaną i ulepszoną ;) Torbo-siatkę szydełkową!





Może tak wyraźnie tego nie widać ale jest o wiele większa od poprzedniej. Pasek doczepiłam z innej torebki. Jak podoba wam się tak połączenie kolorów?




Widać to chociażby gdy jest założona:




Nie mogłam się powstrzymać aby nie pokazać jej z innymi moimi tworami ;)



tu widać niedokończony koc, pracuję nad nim

Cieszę się, że jeszcze mnie odwiedzacie. Bardzo miło czytać kolejne komentarze, które tak cudownie motywują. :))

Korzystajcie ze słońca! Cudownych wakacji!! ;))
Anio.

30 komentarzy:

  1. Świetna torebka!! Kolory bardzo mi się podobają :)
    Też chciałabym zrobić sobie taką , na razie walczę z dywanikiem ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie życzę powodzenia z dywanikiem i zachęcam do wydziergania torby ;)

      Usuń
  2. Torebka bardzo ładna, ale ja zakochałam sie w tej okrągłej poduszce! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poduszka co prawda nie jest okrągła ale trochę tak wygląda przez złe wypełnienie więcej o niej tutaj: http://myhomehearts.blogspot.com/2015/04/pierwsza.html
      Co więcej jest na sprzedaż ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. Piękna, letnia torba :) W sam raz na klapki i ręcznik i na palże wymarsz :)))
    Pozdrawiam słonecznie! Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie tak! I nie ma problemu, że piach się przytarga do domu bo przez oczka cały wypadnie w drodze powrotnej ;)))

      Usuń
  4. Piękne połączenie kolorków- takie marynarskie typowo wakacyjne.

    A co do domu to działajcie, ja w zeszłym roku jesienią wprowadziłam się do starego z piecami kaflowymi zrobiliśmy tylko kosmetykę by móc zamieszkać i nie żałuję generalny remont zaplanowany za dwa lata a co swoje to swoje:) trzymam kciuki

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna torba w pięknych kolorach :) przypadkiem trafiłam do Ciebie,ale widzę, że jest co oglądać, będę zatem częstszym gościem, pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    sploooty. blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłam i u Ciebie ;) dziękuję za odwiedziny u mnie i proszę rozgość się ;)))

      Usuń
  6. Bardzo podoba mi się kolorystyka (i cała torba też oczywiście). Jak się tak napatrzę, to zaczynam tęsknić do szydełka :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) rzeczywiście tak jest. Gdy nie mam już sił siedzieć z szydełkiem to zaczynam przeglądać prace innych i od razu chce mi się dziergać. Taki kop motywacyjny sobie funduję ;)))

      Usuń
  7. Piękna torba:) Ja również zaczynam tęsknić za szydełkiem.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ cudowna zakochałam się w niej idealna na lato

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna torebka,bardzo mi się podoba,podusia również urocza :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna siatka, cudne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowna torebka. Ależ bym taką chciała ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mówisz i masz. Nie będzie problemem wydziergania drugiej takiej ;))
      Jeśli chcesz pisz śmiało na e-maila ;)

      Usuń
  12. Witaj wpadam z wizytą. Pierwszy raz i od razu jestem zakochana, w tej torbie, co na pierwszy rzut oka wygląda jak bluzeczka. Jak bardzo taka szydełkowa torebka jest wytrzymała?? ps. Chyba się odezwę i ja na e-mail, bo mojej Żabie taka torba na pewno by się spodobała :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za taki pozytyw!
      Torba jest dość wytrzymała. Ja osobiście miałam ją już kilka razy wypchaną po brzegi (ręcznikami plażowymi i klapkami czy też zakupami) i nic się z nią nie stało.
      Myślę także nad wszyciem od środka poszewki z materiału co na pewno by jeszcze ją wzmocniło ;))
      Pozdrawiam ;)))

      Usuń
  13. o jaa!!! Genialna! Zakochałam się w tej torebce! Szacun za perfekcyjne wykonanie :) Pozdrawima

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo wakacyjna torba i wygląda, że dużo potrafi zmieścić :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna torebka! Przymierzam się do wydziergania takie od...zeszłego lata... ;))) Może w tym roku zdążę... ;) Też właśnie myślałam o zrobieniu paska z innego materiału. Na pewno będzie Ci świetnie służyć w to lato :))
    A odnowienie takiego domu, to na pewno ogrom pracy...ale też jedno jest pewne, że to dom który ma duszę... :) Decyzcja niełatwa na pewno, trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za wsparcie ;) A do wydziergania torebki zachęcam bo dość przyjemnie się takie torby dzierga.
      Pozdrawiam serdecznie ;))

      Usuń