czwartek, 30 lipca 2015

Jest i Karuzela ;)

Czas szybko leci. Już cały tydzień minął od mojego ostatniego wpisu a mi się wydaje jakby było to zaledwie kilka dni - góra trzy. Ale nie siedem!
Dni, tygodnie i miesiące uciekają mi przez palce. Dziecko choruję a cały dzień wywrócony jest do góry nogami. Nie lubię tego.
Ma się jednak ku lepszemu, mam nadzieję.

Zastanawiacie się pewnie cóż znów mam wam do pokazania? Hm... Powiedziałabym, że jest to znana rzecz w nowej formie. Otóż baloniki już u mnie widzieliście ;) dziś pokaże wam je zbiorczo. Zatem przedstawiam wam karuzelę balonikową:







Każdy z baloników ma średnicę około 7 cm a długość 13 cm. Zawieszone łańcuszku pośrodku, którego znajduję się wydziergane serduszko. Kolory każdy widzi ;) dodatkowe informację udzielam chętnie drogą e-mail'ową ;)
Karuzela zrobiona dla samej przyjemności dziergania. Jeśli ktoś chętny proszę pisać bo jest do wydania!

Oczywiście mogę również zrobić ją w innych kolorach ;)

Karuzele zgłaszam do zabawy u Diany: Linkowe Party 9



Póki co zawisła ona w pokoju Syna. Ale ile w jednym pomieszczeniu może być balonów?





Być może niedługo powstanie jeszcze jedna w różu i fiolecie dla sąsiadki, która była takową zainteresowana ;)

Tymczasem zostawiam Was z moimi balonikami.
Pa, pa ;)

52 komentarze:

  1. Uwielbiam motyw bolonów, a Twoja karuzela wyszła ślicznie!
    pozdrawiam Dżasta ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także niewątpliwie jestem pod czarem tego motywu ;))

      Usuń
  2. Urocza! A baloniki wyglądają jak prawdziwe :) Gratuluję pomysłu!
    Pozdrawiam, Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałam już bardzo długo nad wydzierganiem tego. W końcu się udało!
      Pozdrawiam ;)

      Usuń
  3. Świetna karuzela, fantastyczny pomysł z tymi balonami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna karuzela. A jakie cudowne kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo pomysłowa- świetnie wykonane! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie wyglądają te balony. Zarówno karuzela, jak i girlanda. Świetny pomysł!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Girlanda już od dobrego pół roku zawieszona w pokoiku ;) Bardzo dziękuje ;))

      Usuń
  7. Świetny pomysł na ozdoby:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny pomysł na ozdoby:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla małego dziecka taka zabawka- rewelacja :)
    A dzieci małe chorują i nic na to nie poradzimy,muszą się wychorować i już :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście dziecko ma już się lepiej ;)
      Dziękuję i pozdrawiam ;)

      Usuń
  10. Są śliczne! Ja bym karuzeli nie oddawała, taka fajna:)

    Miłego dnia, Ania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i właśnie dlatego jest na sprzedaż. Lubię innym sprawiać radość ;)))
      Nie można wszystkiego trzymać dla siebie ;)

      Usuń
  11. Niesamowite wyglądają jak z krainy marzeń :]

    Ps. życzę maluszkowi powrotu do zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziecko już zdrowe ;)
      A karuzela na żywo jeszcze piękniejsza ;))

      Usuń
  12. Ooo, jaką fajna! Wygląda genialnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudne balony. Chciałabym się nauczyć takie dziergać. Na razie dopiero uczę się posługiwania szydełkiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko w swoim czasie ;) Jak co zawsze chętnie służę radą ;)))

      Usuń
  14. Ojeju jakie piękne ;) na pewno będę chciaął takie cudeńka jak tylko będzie już u nas dzidziuś :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna karuzela, o ile bardziej klimatyczna niż plastykowe zwierzątka ze sklepu dyndające nad łóżeczkiem malucha.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie dlatego ją stworzyłam bo nie mogłam odszukać w sklepie takiej, która by mi się spodobała ;))

      Usuń
  16. Piękna! Jak ja żałuję, że moja córeczka miała plastikowe brzydactwo nad łóżeczkiem. I tak nie była nim zainteresowana, kosztowało to kupę kasy i teraz straszy z tych nielicznych zdjęć, na których się pojawia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje dziecko dlatego właśnie nie miało takiej karuzeli wcale.
      Żałuję, że wtedy jeszcze nie dziergałam...

      Usuń
  17. Wow! Świetna karuzela. Widziałam kiedyś lampę z balonem, ale Twoje baloniki są o niebo lepsze!

    OdpowiedzUsuń
  18. Podziwiam wszystkich, którzy tworzą szydełkowe cuda!! Prze-genialne są te baloniki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja za to podziwiam szyjących. Dziękuję za uznanie dla mich baloników ;))

      Usuń
  19. piękna karuzelka. gratuluję zdolności.

    OdpowiedzUsuń
  20. Prześliczna karuzelka! Taka delikatna i subtelna. Niesamowite, co można stworzyć z pomocą niepozornego szydełka :).
    Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, szydełko daje bardzo wiele możliwości ;))
      Również pozdrawiam ;)

      Usuń
  21. Cudo, cudo, cudo! :D Baloniki są obłędne, a pomysł na karuzelę super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten pomysł chodził mi po głowie co najmniej od marca gdy wystrugałam pierwszego pojedynczego balonika ;))

      Usuń
  22. Pomysł z balonikową karuzelką wspaniały. Super kolorki. Całość delikatna ale bardzo efektowna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba właśnie taki był zamiar - delikatnie. Bo i noworodki są delikatne ;)))
      Pozdrawiam ;)

      Usuń
  23. Karuzela z balonami jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Przepiękna!!!! Ja własnie mam ochotę spróbować wydziergać takie baloniki :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  25. Przepiękna!!!! Ja własnie mam ochotę spróbować wydziergać takie baloniki :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń