wtorek, 21 lipca 2015

Do kompletu - c.d. różu ;)

Trochę czasu zleciało od ostatniego wpisu, w którym zapowiadałam dalsze tworzenie w różu. Mimo, że miałam już na drugi dzień wydziergane to nie miałam kiedy wstawić posta. Czas zasuwa nieubłaganie.

Dziś już jednak wam pokaże co wymodziłam. Choć już delikatniej nadal na słodko:



Znów wracam do baloników. Kto jest ze mną od początku wie, że w sumie od nich zaczynałam swoją przygodę z szydełkiem. Póki co z nich własnie jestem zadowolona najbardziej. Inne baloniki pojawiały się choćby tu i tu dla Syna. Ten zaś powstał do kompletu dla Leny.



Jest on dość sporych rozmiarów. Średnica to około 8 cm. Na poniższych zdjęciach może będzie lepiej to widać.



To moja dłoń :) jak widać balonik jest wielkości dłoni
Jakiś czas temu zrobiłam mniejszy balonik lecz niestety zdjęcia, które mam są zamazane a balonik już poleciał jako niespodzianka do Candy ;)
Ale nie martwcie się w niedługim czasie będzie ich u mnie więcej na blogu. ;)

A teraz mała zagadka. Kto zgadnie co z tego powstanie?


Rozwiązanie w następnym poście. ;)
Mam nadzieję, że uda mi się go napisać nieco szybciej niż ostatnio.

Pozdrawiam Was urlopowo ;)
Anio.


10 komentarzy:

  1. Haha balonik????
    Może podkładki pod talerze, a może dywanik. hmmm

    A balonik w różu jest idealny. BOSKI!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;)
      A ze sznurka powstało coś innego :))

      Usuń
  2. Kosz albo pufa?

    Balonik doleciał do nas:) Jest przepiękny! To najpiękniejszy szydełkowy balon. Idealby :)

    Pozdrawiam słonecznie :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pufa! ;)
      Nie słodź mi aż tak bo się rozpłynę ;) Następne postaram zrobić jeszcze lepsze ;))
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Świetny balonik! Upiększy niejeden dziecięcy kąt :)
    A ze sznurka to może dywanik a może pufa...? :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodki balonik :) fajnie wyglądałaby taka karuzela dla niemowlaka z balonami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę Ci powiedzieć, że już od dawna o takiej myślę ale zabrać się za to nie mogę.
      Być może dzięki tobie znajdę motywację ;))

      Usuń