piątek, 12 czerwca 2015

Candy

Nosiłam się z tym zamiarem już od jakiegoś czasu. Nie miałam jednak pomysłu co by tu wydziergać na tę okazję.
Wreszcie zdecydowałam ;) 


Chcę wam podarować koszyk i girlandę, które przedstawiałam już w poprzednim poście ;)





Może ktoś by chciał przygarnąć i zajączka?

Przyznam, że zabawa nie jest na żadną szczególną okazję. Ze względu na unieruchomienie lewej ręki przez około dwa tygodnie nie będę szydełkować :( Dlatego aby blog całkiem nie zamilkł zapraszam was na Pierwsze Candy Home.Heart ;)


Zasady:
1. Jeśli chcesz wziąć udział w zabawie pozostaw komentarz pod tym postem z wyrażoną chęcią udziału.
2. Wstaw powyższe podlinkowane zdjęcie na swojego bloga.
3. Miło mi będzie jeśli zostaniesz moim obserwatorem ;)
4. Bawimy się do 8.07 a wyniki ogłoszę jak najprędzej do 5 dni po zakończeniu zabawy.

Mam nadzieję, że choć ktoś się skusi na moje cukierki ;)
Dziękuję za odwiedziny i do następnego napisania. Buziaki ;*
Anio.

13 komentarzy:

  1. Ja ja ja - bo girlanda z serduszek jak nic będzie pasować do moich nowych półeczek-skrzyneczek. W ulubionych już Cię mam i w obserwowanych. Link wstawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne te serduszka a takie koszyczki to ja lubię ,w każdej ilości więc staję w kolejkę ;p
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Staję w kolejce :) Może się uda!
    Pozdrawiam weekendowo :)
    M.

    OdpowiedzUsuń
  4. Oczywiście zgłaszam się do zabawy :) Uwielbiam twoje szydełkowe cukierasy;)
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dołączam, dołączam! Z miłą chęcią dołączam do zabawy :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem i ja :)) Grzecznie czekam w kolejce po cukierki.
    Szybkiego powrotu do zdrowia życzę. Dla szydełkomaniaczek chora ręka, to naprawdę poważny problem. Trzymaj się!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. z chęcią wezmę udział, pozdrawiam! Ela
    ellan-p@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. I ja staję w kolejce. A obserwować będę z przyjemnością :-) życzę Ci szybkiego powrotu do sprawności, bo co to za życie bez szydełkowania, a i chwasty teraz rosną jak głupie, hihi.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapisuję się :)
    sylwciaa123@wp.pl
    Baner http://kosmetykoweszalenstwo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń