niedziela, 10 maja 2015

Spersonalizowany prezent urodzinowy ;)

Hej, hej!
Jak wam minął weekend? Pogoda dopisała?
U mnie było ładnie choć dziś już powiało i chyba ucho mi przewiało :(

Wczoraj dokończyłam a dziś wręczyłam mały prezencik ręcznie wykonany.
W kolorach określonych przez obdarowaną: miały być milkowe. Ja osobiście bardzo lubię słodycze milka więc z chęcią wydziergałam proporczyki z imieniem fioletowo-białe.





Zdjęcia troszkę niewyraźne chyba przez zbyt ostre światło...




Taka sobie girlanda na zamówienie powstała.
Dziś tylko tyle, króciutko...

Pa, pa ;*



14 komentarzy:

  1. Bardzo fajne są takie indywidualne prezenty. Obdarowany ma świadomość, że powstał specjalnie dla niego. Świetny pomysł z personalizacją! :)
    Girlanda cudna!
    Pozdrawiam, Marta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) także uważam, że spersonalizowany prezent czasem może przynieść więcej radości ;)
      Buziaki

      Usuń
  2. Uroczy prezent, pomysłowy :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale cudna!!!!
    Ja dopiero co zaczęłam swoją przygodę z szydełkiem i na razie koszyki okrągłe męczę ;p
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna i super pomysł na prezent :)).

    OdpowiedzUsuń
  5. Przesympatyczny prezent :) pozdrawiam cieplutko ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny pomysł z pomponikami, dodają uroku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na początku wydawało mi się, że trochę za wiele ich ale jednak się przekonałam bo są urocze. :)

      Usuń
  7. Bardzo ładna girlanda i w fajnych kolorach:)

    OdpowiedzUsuń

  8. prześliczna z chęcią bym taką powiesiła w pokoju córki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mówisz i masz. Ja bardzo lubię je dziergać więc i dla ciebie mogę to zrobić ;)

      Usuń