czwartek, 28 maja 2015

Małe co nieco ;)

Dość długo mnie tu nie było. Z jakiś tydzień? A robótek nie było chyba ze dwa...

Dziergam coś większego na zamówienie i duużo siedzę w ogrodzie. To w warzywniaku tu znów kwiaty przesadzam ;) W wolnej chwili jednak wydziergałam coś małego i mogę wam dziś pokazać owo małe coś :)




Chciałam dodać trochę koloru swoim wpisom i popracować na bardziej wiosennych barwach. Wydziergałam girlandę z kolorowych serduszek. Co wy na to? Takie są skromne tego efekty:




Oczywiście musiało powstać także coś praktycznego. Mały koszyczek do powieszenia za ucho na różne 'przydasie' (np. do łazienki).



Całej sesji towarzyszył zając już wcześniej wydziergany. On i jego koledzy gościli w tym poście.
A tak prezentował się w koszu:




Mała zabawa i powstały na prędce dwa tryptyki:



Malutko stworzyłam i na dziś tylko tyle ode mnie.

Jeszcze tylko się pochwalę, że moja torba szydełkowa wygrała w art-piaskownicy wyzwanie GDT - KOLORY ;)

oto ona:

Dziękuję, że mnie odwiedzacie.
Pozdrowionka ;) i buziaki ;* ;*

15 komentarzy:

  1. jejku jak kolorowo, girlanda jest ------- no CUDNA!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wygranej
    Szybko a efekt powala :) Wiosna w pełni

    OdpowiedzUsuń
  3. Torba super, nalezala sie jej wygrana :) A girlanda fajnie sie prezentuje w tych kolorkach :) Koszyk na pewno bedzie przydatny, ja taki wydziergalam do kuchni na przybory kuchenne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koszyki zawszę się przydają i nigdy ich za wiele ;) Dziękuję za taki pozytyw. Kto wie może wydziergam jeszcze jedną torbę?
      Pozdrawiam ;))

      Usuń
  4. Brawo! Moje gratulacje :)
    Twoje robótki są urocze!
    Ściskam, Marta

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje gratulacje!!!!Należało ci się :)
    Śliczne kolorki tych serduszek! Oj ja mam już przesyt b&w chodzi o szyciowe twory więc zafundowałam sobie wczoraj taką terapię kolorami ,wkrótce sie pochwalę także zapraszam po niedzieli :)
    Moje szydełka na razie odpoczywają ;p
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję! ;) Czasami potrzeba trochę koloru ;))
      Pozdrawiam!

      Usuń
  6. Małe jest piękne! Girlanda w bardzo ładnych kolorkach, maleńki koszyczek z pewnością szybciutko znalazł swoje zastosowanie a ta podkładka króliczek jest przesłodka, zestawik bardzo mi się podoba :) Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne kolory tej girlandy.
    A, że torba wygrała, to się wcale nie dziwię, bo jest śliczna!
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, że moje twory się podobają ;))
      Pozdrawiam! :)

      Usuń
  8. świetna torebka - gratuluję wygranej :)

    OdpowiedzUsuń