piątek, 15 maja 2015

Bukiet - na krótko ;)

Porwałam się kolejny raz na coś nowego. Nie potrafię chyba tworzyć wciąż tego samego, choćbym chciała.
Niespokojnym duchem jestem...
Mam plan a za moment wpadnie do głowy pomysł, który natychmiast domaga się realizacji.

Tak było tym razem. Miałam dziergać na spokojnie. Dokończyć projekt dla męża oraz pled dla syna, który długo się już dzierga. 
Nagle na kilka dni przed pewną uroczystością wpadłam na coś w pewnym sensie związanego z moim wykształceniem i pasją również.

Nie wspomniałam wam chyba jeszcze, że jestem wyuczonym florystą? Tak, tą osobą od układania bukietów, wiązanek - szeroko pojętych kompozycji florystycznych.

Tak więc 'genialnie' wpadłam na pomysł aby zrobić bukiet w prezencie. I to nie byle jaki bukiet bo bukiet szydełkowy.
Idea sama w sobie zła nie jest. Ale  jak go wykonać? Jaka kolorystyka, jakie kwiaty wydziergać i co najważniejsze jak te pojedyncze kwiatki połączyć w spójną całość? Pytań miałam całą masę. Zaczęłam szukać inspiracji. Znalazłam tylko jeden bukiet na daWandzie. W zasadzie kilka bukietów wykonanych przez jedną panią. Cena mnie zmroziła...

Następnego dnia postanowiłam jednak zacząć dziergać po swojemu. Wydziergałam 13 kwiatków, które następnie ułożyłam w 'wiązankę'. 

Jaki efekt oceńcie sami. Dziś zdjęcia zrobione na szybciutko rano przed pracą. Postaram się zrobić jeszcze sesyjkę z bukietem :) 
Na ile go wycenicie? Jak myślicie na jaką okazję go stworzyłam? zgadujcie ;)





Jest też wykończenie od spodu. Co prawda całej rączki nie ozdobiłam bo stwierdziłam, iż nie jest one konieczne a po za tym nie bardzo miałam czym ;)




Myślę, że tak wystarczy. Chyba najgorzej nie jest.
Zbliżenie na kwiatki - koniecznie:





Finalnie widok z góry:



Zjawię się tu prawdopodobnie dopiero po weekendzie. Tymczasem udanego wypoczynku dla was i lepszej pogody. Słonecznej!

Pa, pa
Anio. 

14 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie wyszedł Ci ten bukiecik. Delikatne kolorki.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zależało mi własnie aby był utrzymany w jasnej kolorystyce - pastelowej ;)

      Usuń
  2. Bardzo oryginalny pomysł :), a efekt piękny!
    Miłego dnia :)
    Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami wpadam na takie pomysły a później kłopot z wykonaniem.
      Miło mi, że się spodobało.
      Pozdrawiam ;)

      Usuń
  3. bardzo ładny bukiecik :D Też nie potrafię usiedzieć na miejscu, robić ciągle tego samego...

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł i kolorki piękne

    OdpowiedzUsuń
  5. Hmm. Okazja to ślub albo komunia?
    Bardzo ładnie wyszedł. A jeśli chodzi o cenę to myślę, że wart większej kwoty. Jest oryginalny, bardzo starannie wykonany i pamiątka na dłużej niż klasyczny bukiet z kwiatów :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bukiet na komunię dla dziewczynki. Widziałam bukiet szydełkowy na DaWandzie za 480 zł.W pierwszym momencie szok choć muszę przyznać, że także się napracowałam.
      Dziękuję i pozdrawiam ;))

      Usuń
    2. Hmm...sporo ;) Nawet o takiej kwocie nie myślałam.

      Usuń
    3. Ja też nie ;) ale widocznie klienci muszą być i na takie...

      Usuń
  6. Mnie się też bardzo podoba, od razu zwrócił moją uwagę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny. Gdybym ponownie kiedyś wychodziła za mąż to sobie taki sprawię ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bukiet piękny,oryginalny i na pewno nie zwiędnie :)

    OdpowiedzUsuń