czwartek, 9 kwietnia 2015

Pracę zaległe.!

Ciężko jest. Sił brak na nowe a i starych nie chce się dokańczać. Całkowicie bez energii wegetuję ostatnio. Wydawało by się, że tworzę lecz to co dziś i co kilka dni temu pokazałam zrobiłam jakiś czas temu. Może z wyjątkiem kwiatków. Jak odnaleźć w sobie pokłady energii? Czy na pewno się one we mnie kryją... 
Wiosna na przekór odbiera mi siły zamiast ich dodawać..


Nawiązując do poprzedniego wpisu pokażę dziś jeszcze dwa prezenty. Tym razem ze sznurka. Zapakowane bo wcześniej nie pomyślałam żeby pstryknąć zdjęcia.



Tu podkładka pod różne takie ;) Przeciętnej wielkości garnek spokojnie się na niej mieści więc odpowiednia do kuchni.




Kokardka z rafii to nie stały element. Jest tylko na potrzeby zapakowania prezentu. Po prostu nie chciałam jej rozwiązywać gdyż nie miałam pewności czy uda mi się to zrobić po raz drugi.

Oczywiście koszyk. Może być na długopisy jak i na inne rzeczy. 







Dziś dokończyłam girlandę z 8 kwiatów. Szybko się je dzierga, jest to niedokończony African flowers. 






Tu małe zbliżenie:



Zapomniałabym o koszyku, który powstał chwile przed świętami. Tu skromnie jedno zdjęcie. Z założenia miał posłużyć do czego innego ale co tam...



Aktualnie czekam na dostawę sznurka. Kolejne moje wypociny będą więc z nim w roli głównej. Chce stworzyć coś dla syna lecz sama nie wiem czy zadaniu podołam. Wydaję mi się, że sama sobie za wysoko postawiłam poprzeczkę.
Co z tego wyjdzie? Zobaczymy. Jeśli nie będzie tragicznie przedstawię efekty tutaj.

Dziękuję za odwiedziny i komentarze. Doceniam to ;*
Pozdrawiam serdecznie.













Anio.

6 komentarzy:

  1. Podziwiam! Myślę, że te dzierganie to żmudna i trudna robota :), ale wiem, że to pasja i dlatego ma prawo, po prostu czasem się zwyczajnie nie chcieć :).
    Ja ostatnio też chodzę rozbita i zwalam na przesilenie :)
    Pozdrawiam serdecznie!
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  2. Koszyki super! Bardzo podoba mi się też ta podkładka ze sznurka. Nigdy nic nie szydełkowałam ze sznurka, a jak widać u Ciebie, bardzo fajne rzeczy można stworzyć.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj wszystko przepiękne a ten kosz na owoce cudo

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję Wam. Tyle miłych słów tu czytam, że od razu zaczyna się chcieć.
    Trzymajcie kciuki za następny projekt ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne prace! Oj, więcej wiary w siebie :) Przesyłam siłę i energię do działania. Pogoda za oknem rzeczywiście mało sprzyjająca, ale kubek gorącej herbaty i ciacho może pomogą na rozruszanie się ;)
    Pozdrawiam. Uściski :)))

    OdpowiedzUsuń