niedziela, 26 kwietnia 2015

Na balkonie

Co by tu dużo mówić... Nie było mnie tu jakiś czas i wcale nie mam nowej robótki do pokazania. Ostatnio w wolnych chwilach, które udaje mi się jakoś wygospodarować ogarniam balkon po zimie. Chciałabym go jakoś ładnie zagospodarować. 

Z ogródka przytargałam kilka kwiatków. Nie jest ich dużo ale chęć i nadzieja na więcej jest...







Wiele czasu też spędzam z dzieckiem na dworze, bo i cieplej się zrobiło. Dostał niedawno rowerek na trzech kółkach więc nie ma zmiłuj. Muszę go pchać choćby mieliśmy jeździć w kółko. 

Dziś króciutko. Powinnam tu zawitać w tym tygodniu z czymś nowym...
Więc trzymajcie się i oczekujcie.


Pa, pa 


7 komentarzy:

  1. Czekam, czekam z niecierpliwością :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że to jeszcze trochę potrwa bo od pomysłu do realizacji u mnie czasem długa droga.
      Niemniej jednak cieszę się z twojego zainteresowania ;))

      Usuń
    2. To nic. Ja cierpliwa jestem :) A w temacie kwiatków...zapraszam już teraz do mnie. Za kilka dni będzie moje roślinne wyzwanie w Art-Piaskownicy :)

      Usuń
  2. Jak ja lubię tą czekoladę :)))
    Też próbuję ładnie zagospodarować balkon po zimie. Już zakupiłam troszkę zielonych mini drzewek.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że pokażesz choć kawałek twojego balkonu na blogu.
      Kto wie, może będzie dla mnie inspiracją? ;)) Bo szczerze mówiąc średnio mam na swój koncepcje...
      Pozdrowionka ;)

      Usuń
  3. Na pewno taką pogodę trzeba wykorzystać na spacery z dzieckiem :)
    Pozdrawiam serdecznie!
    M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiedziałabym, że grzechem by było siedzieć w domu ;)
      Za to dziś już pogoda się u nas popsuła... :(

      Usuń