wtorek, 7 kwietnia 2015

Mini upominki

Przed Świętami wydziergałam mini upominki.

Dla kilku miesięcznej istotki girlandę z imieniem. 
Dzierganie proporczyków wciąga niemiłosiernie. Przynajmniej mnie. Szczerze mówiąc dobrze mi z tym ponieważ przyjemnie się je dzierga. Tylko czy rzeczywiście efekt jest dobry?





Widać lewą stronę napisu, która wcale nie najgorzej wyszła ;)

Tu już złożona i przewiązana sznurkiem z łańcuszka:






Zrobiłam jeszcze zakładkę do książki dla pewnej dobrej osóbki. Troszkę przydługa wyszła ale zostałam pocieszona, że mniejszych gabarytowo książek obdarowana nie czyta. ;)
Więc jest good ;)) 





Jak widać na powyższych obrazkach ostatnio spodobał mi się motyw pomponika jako wykończenia/ozdobienia robótek. Uroczę są takie maleńkie, w szczególności granatowe ładnie mi się udały.

Dla porównania wielkości proporczyki poprzednie, obecne i zakładka wspólnie:



Obecna girlanda jest nieco mniejsza bo i obdarowany malutki :)


Ostatnim czasem znęcam się nad sznurkiem bawełnianym. Również i z niego powstały dwa prezenty ale o tym nie dziś.
Nie mam zdjęć :) 

Pokażę tylko zdjęcia z prac, jakie mam. Szykuje się coś większego więc i na efekty trzeba będzie jeszcze poczekać.
Spójrzcie tylko co robi sznurek z człowiekiem lub człowiek ze sznurkiem.




Dostaje człowiek taki materiał i od razu chce wielkie rzeczy tworzyć ;)


Ja uciekam domówić sznurka aby jak najszybciej przedstawić mój nowy projekt (o ile będzie udany a to różnie bywa).

Miłego skróconego tygodnia dla pracujących (aby szybko minął ten pierwszy dzień i reszta) a dla pozostających w domu wypoczynku po Świętach.
Anio. 

27 komentarzy:

  1. Piękne robótki i co najważniejsze upominki nietuzinkowe :) Uwielbiam oryginalne prezenty!
    Serdecznie pozdrawiam!
    Marta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz.
      Miłego dnia ;)

      Usuń
  2. Girlanda wygląda bardzo ładnie. Pomponiki - super! Ja też lubię je robić :))
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna ta girlanda! I te pomponiki! Jestem ciekawa nowego projektu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Już nie długo będzie coś nowego ;)

      Usuń
  4. Cudne prace! Zakładka z pomponem super!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszę się, że się podoba. ;) i witam u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale słodkie szczególnie te pompony

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam różne girlandy, ta jest urocza. Widzę, że dywanik szydełkowy będzie, bardzo podobają mi się takie ze sznurka, proste i efektowne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) niestety nie będzie to dywan ale taka opcja też chodziła mi po głowie

      Usuń
  8. Śliczna girlanda i fajny pomysł z tym imieniem, przy okazji przypomniałaś mi o moich porozpoczynanych dzierganinach, oj, czas je wreszcie skończyć :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Urocze proporczyki i naprawdę fajna zakładeczka.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne prace :) Takie prezenty fajnie się dostaje :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Girlanda wygląda rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję wszystkim za tak miłe komentarze ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uroczy prezent,wspaniała pamiątka :) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładna girlanda, ale chyba jeszcze bardziej zauroczyła mnie zakładka :) no i pomponiki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Odlotowe....Pozdrawiam z Party Diany:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam takie prace. Mnie też zaczarowało szydełko i sznurek. Tyle pomysłów w głowie :)
    A girlanda cudowna. Wykonanie jak najbardziej zachwyca :)
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. A jak pani wyszydelkowala imie bo robie inna rzecz i tez chce imie zrobic;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Imię dziergałam zwyczajnie na szydełku...Coś na zasadzie łańcuszka tyle, że z wbitym szydełkiem co kawałeczek. nie jest to zbyt skomplikowane. Na pewno się uda :)

      Usuń
    2. Niby tak robilam ale przekreca sie przy wbijaniu szydelka;) ale dzieki za odp.;)Pani to super wyszlo;)ja tez duzo szydelkuje i robie rozne roznosci;)zycze ciekawych pomyslow

      Usuń
    3. Ale patrzac na lewa strone to Pani nieustannie wbijala sie w robotke? Tak szew wykazuje. Chyba jednak nie wiem jak to sie czaruje hehe;) taka jestem juz zaawansowana szydelkowo a takiej prostej rzeczy nie umiem;) to ciekawe;)

      Usuń
    4. tak :) szydełko wbijałam dokładnie co oczko ;)
      Pozdrawiam

      Usuń