czwartek, 26 marca 2015

Wiosennie.!

Powolutku, pomalutku także i u mnie zaczyna się czuć wiosnę. 
To dobrze!
Nie wiem jak wy ale ja jestem strasznie jej stęskniona. Mam już (albo dopiero!) w planach ogarnięcie ogródka w sobotę, jeśli oczywiście będzie ładna pogoda. W ogóle mam nadzieję, że pogoda nie będzie zbytnio kaprysić i zrobi się ciepło.
Myślę coraz intensywniej o świętach i dekoracjach. Najbardziej podoba mi się chyba motyw szaraka, nie tylko w szarym kolorze. ;)
Choć pisanki są klasykiem to jakoś nie były nigdy one moją najmocniejszą stroną. Niewątpliwie kojarzą mi się ze świętami dlatego z pewnością jak mój syn podrośnie będziemy razem je ozdabiać. Póki co daruje sobie i przedstawiam wam moje wiosenne szaraki. 








Przydał by się ogonek z tyłu. 
Nie pomyślałam o tym wcześniej ale teraz to widzę.





Zastanawiałam się jakby je tu w domu wyeksponować i wymyśliłam taki o to sposób:



Co o tym myślicie? Słabo czy względnie przejdzie? Jak dla mnie nie jest źle. Chciałam zakryć dwie śruby na ścianie i myślę, że dzięki kokardce z rafii w pewnym stopniu mi się to udało. Nie rażą już mi tak oczu, wreszcie. Jeden królik swoje miejsce znalazł gdzie indziej. Który podoba wam się najbardziej? ;)

Pokaże wam kwiatki jakie ostatnio powstały, jeszcze ich trochę dorobię w najbliższym czasie.





Bardzo Podoba mi się połączenie tych dwóch kolorów.
Zrobię chyba komplet takich podkładek pod kubki.






 Tu jeszcze zdjęcie z prac nad królikami:




Myślę też o girlandzie z małych szaraczków tyłem tak jak na poniższym zdjęciu, nie wiem jeszcze co z tego wyjdzie.


W temacie prac w toku robi się także coś na poniższym obrazku oraz oczywiście szary kocyk. Chyba ten szary mnie opętał ostatnio :)


Dziś to już wszystko. Zasypałam zdjęciami, wiem. Ciekawe czy ktoś dotarł do końca tego posta?
Zapraszam na mojego fb - zakładka po prawej stronie u góry.

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze. Zawsze miłe i dodające sił ;)

Do kolejnego razu. 
Anio.




6 komentarzy:

  1. Bardzo ładne zajączki zrobiłaś, takie oryginalne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie typowo wiosenne, kolorowe. Z pewnością nie szablonowe ;) taki wariacki pomysł...
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Wspaniałe prace!!! Bardzo ładne kolorki!!!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję. Chciałam żeby trochę wiosennie się zrobiło w domu i na blogu.
      I chyba mam co chciałam.
      Również pozdrawiam ciepło ;)

      Usuń
  3. Wow! Pracowita jesteś :))
    Mnie najbardziej podoba się szary zajączek, a to oczywiście ze względu na moją miłość do koloru szarego :)))
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mną szary też ostatnio zawładną. A to chyba tylko tak wygląda przez masę zdjęć, że pracowita jestem ;) heh
      Pozdrowionka :)

      Usuń