poniedziałek, 2 marca 2015

Robi się. Powoli...

Miałam plan na weekend: będę dziergać przez całe dwa dni kwadraty na kocyk. Zaparłam się mocno by jak najszybciej skończyć te robótkę. Wszystko ładnie, pięknie i w niedziele klops. Koniec siwej włóczki... Jak zwykle na wierzch wyszło moje gapiostwo. No cóż, resztę niedzieli spędziłam na zabawie z synem, a wieczór upłynął leniwie z mężem. Niedziela przecież też po to aby sobie trochę odpocząć. 


Na zdjęciach nawet widać końcówkę włóczki. Chciałabym do świąt skończyć ten kocyk lecz chyba już muszę się pogodzić, że nie dam rady.





Życzę wszystkim aby znaleźli chwilę na odpoczynek. Choćby taki jak ja - przymusowy. Aktywny wypoczynek swoją drogą a leniuchowanie swoją. To drugie też potrzebne choć oczywiście nie w nadmiarze ;) Natomiast ja dzisiaj mam nadzieję zakupie włóczkę i zabieram się dalej do pracy.


Pozdrawiam,
Anio.



6 komentarzy:

  1. Piękny będzie ten kocyk. Chyba dobrze się stało, ze wełenki brakło bo rodzina skorzystała.
    Pozdrawiam i czekam na efekt końcowy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, racja. Nawet jakoś bardzo nie ubolewałam nad brakiem włóczki bo znalazła się wymówka żeby z Nimi trochę bardziej pobyć. ;)

      Usuń
  2. Witaj, jakie ładne połączenie niebieskiego z szarością. Ja też niedawno zaczęłam taki kocyk, w innych barwach, ale na razie zrobiłam tylko sześć kwadracików. Życzę szybkiego ukończenia kocyka. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie życzę powodzenia.:D Kocyk robię dla mojego syna a u niego w pokoju przeważa szary z akcentami niebieskimi, więc na tę kolorystykę padło ;)
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  3. Zazdroszczę umiejętności szydełkowania! Sama nieco próbowałam, ale zwykle mój kwadracik się rozszerza lub zwęża, nie wiedzieć jakim sposobem :) Ciężko mi liczyć te oczka!
    Kocyk będzie piękny, a i kolory ślicznie się komponują.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję ;) mi mega podobają się twoje twory krzyżykowe :) kocyk dla dziecka cały czas się robi (w sumie to pled będzie)

      Usuń