wtorek, 10 marca 2015

Nic wielkiego

Miało być wiosennie w następnych moich postach a ja cały czas nie mam pomysłu na wiosenne dekorację do domu.
Coś tam kombinuję i nic mnie nie zadowala. 
Chciałam coś wymodzić na szydełku ale nie mam pomysłu... 
Kwiatki..?



Pomponiki... (choć te jakoś nie do końca mi wychodzą tak jak bym chciała)


Zrobiłam też serwetkę, którą pokazywałam już w poprzednim poście. 

Moja mama zaś podkładkę wykorzystuje póki co w następujący sposób:




Święta niedługo więc stworzyłam mini zajączka:




Chyba w temacie zajączków się zatrzymam, bo jakoś nic innego mi się nie podoba. Może ktoś ma jakiś pomysł na szydełkowe ozdoby wiosenne?
Jeśli tak, to proszę o pomoc :)

Pozdrawiam cieplutko ;)
Anio.

2 komentarze:

  1. Też szukam inspiracji na ozdoby wiosenne. Zaczęłam od wejścia i robię wianek na drzwi.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ten wianek robisz na szydełku? Mi jakoś nic się nie podoba co zrobię. Wypaliłam się czy co...

      Usuń