wtorek, 17 marca 2015

Balloons

Hej,
dziś chce pokazać wam zrobioną przeze mnie ozdobę do pokoju syna.
Chciałam już szybciej to dokończyć lecz cały czas brakowało wypełnienia. Początkowo zakładałam, że będzie ich więcej lecz nie mam już materiałów. Wiem jednak gdzie je mogę zakupić, więc być może to jeszcze nie koniec mojej przygody z tymi cackami.
Są one dość pracochłonne (na pewno bardziej niż podejrzewałam;)). 
Póki co mogę chyba stwierdzić, iż podołałam zadaniu w pewnej części. Lecz efekty oceńcie sami :)



 Beżowy:


 zdjęcia nie powalają jakością




Jasny brąz:





Szary:




We dwójkę - jasny brąz i szary:


Mam jeszcze kilka ujęć w grupie także z dwoma poprzednimi. Zdjęcia nie są najlepsze ponieważ trochę trudno mi było w jednej ręce trzymać sznur z balonami a w drugiej aparat. No i mój syn wcale mi nie pomagał.

 tu widać nawet kawałek głowy synka ;)


Na miejscu docelowym tj. w pokoju mojego syna  nie udała mi się do końca dobrze sfotografować girlandy z balonów. Po pierwsze było już ciemno gdy zawisła a po drugie mieszkaniec onego pokoju już chciał iść spać i mocno dawał mi to do zrozumienia. Także jest ona dość rozległa bo wisi po całej długości pokoju.


No to by było na tyle. Pewnie zanudziłam zdjęciami.
Dlatego na koniec jeszcze coś dla osłody -
Torcik jogurtowo-owocowy. W tym przypadku owoc to malina. Robi się dość szybko i przyjemnie. Co ważne nie jest drogi i przygotowuję się na zimno bez pieczenia.




 W przepisie nie była ale ja dodałam posypkę z pokruszonego musli na górę.




Torcik pyszny. mniam



A przepis pochodzi z książki, którą teraz można wymienić za naklejki w lidlu.

Ja się z wami żegnam i do następnego razu.
Pa, pa ;)

Anio.

p.s.
Bardzo dziękuję za komentarze i odwiedziny :)

4 komentarze:

  1. Bardzo ładne balony :) Gdyby były niżej, to ja pewnie do każdego kosza dorzuciłabym czekoladkę :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hm... Czekoladka to dobry pomysł na święta.
      Dziękuję za odwiedziny i komentarz.
      Zawsze miło usłyszeć dobre słowo ;)

      Usuń
  2. Hej , jestem u Ciebie pierwszy raz i urzekły mnie baloniki, są naprawdę słodkie.Ja na szydełku umiem wykonac tylko girlandy kulkowe, ale zawsze to coś, pozdrawiam i zapraszam do mnie na http://thirdfloorno7.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo miło mi Ciebie gościć u siebie. Powiem nie skromnie, że baloniki też mi się podobają ;)
      Na twojego bloga właśnie zajrzałam i myślę, że zostanę tam na dłużej. Zaś o girlandach myślę ostatnio coraz intensywniej i właśnie chce spróbować zrobić tę kuleczkową. muszę tylko obmyślić jakieś wypełnienie.
      Jeszcze raz dziękuję za odwiedziny i miłe słowo :).
      Pozdrawiam

      Usuń