środa, 18 lutego 2015

W biegu...

Dzisiaj szybciutko bo i nie mam specjalnie się czym pochwalić. Nie to, że nic nie robiłam. Oczywiście, że coś tam modziłam. Co prawda mniej trochę... Chorubsko mnie chyba bierze i mięśnie bolą.
Największym wrogiem zaś stał się mój aparat, odmawia mi posłuszeństwa. Charakterna sztuka. Kupie mu tylko nowe akumulatory i znów będziemy współpracować. ;)
Tymczasem kilka zdjęć, które jeszcze udało mi się pstryknąć.

Dla mojego męża z okazji walentynek wydziergałam serduszko. Mały ale szczery upominek.



Już zawieszony na girlandzie znajdującej się nad biurkiem męża: 



Nie do wiary ale ściana w rzeczywistości jest coś bliska beżu a nie szara...
Mam jeszcze pozostałości ze świąt w postaci gwiazdek z drewnianych klamerek. Będę musiała je w końcu ściągnąć...




Dokończyłam koszyk z poprzedniego posta. Nie zdążyłam zrobić zdjęcia a teraz jest już za późno bo koszyk powędrował do innych rąk. Dla przypomnienia jak wyglądał przed skończeniem wstawię zdjęcie poniżej. Dodałam jeszcze u góry tej beżowej włóczki widocznej na zdjęciu.


Dla siebie zrobiłam mini koszyczek z pokrywką na patyczki kosmetyczne do łazienki.



Zdjęcia robione dziś rano po ciemku trochę odbiegają od rzeczywistości.

Na koniec coś nad czym aktualnie wysiaduje. Zamówiłam włóczki i wyczekuje na przesyłkę. Moje gapiostwo sprawiło, że będę czekać ze dwa, trzy dni dłużej. W tym czasie z tego co mam dziergam sobie takie coś:





Nie będzie mnie tu przez najbliższy czas. Z pewnością do końca tygodnia dlatego też ten post trochę naciągany. Obiecałam sobie, że raz w tygodniu będę wstawiała posta. Głupie to takie i chyba z tego zrezygnuję... Bo jeśli nie ma się nic wartego podzielenia się z kimś to po co ?
Zobaczymy. Może po prostu zmobilizuję się do większej aktywności i współpracy z aparatem...

Tymczasem znikam i pozdrawiam :)

Anio..


2 komentarze:

  1. Witam serdecznie, pomysłowa ta girlanda. Dopisuje się do członków Home.Heart. Pozdrawiam i zapraszam do mnie http://arlahobby.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Girlanda ta akurat pozostałość po świątecznych ozdobach..
      Dziękuje za odwiedziny ;)

      Usuń