czwartek, 12 lutego 2015

Popłynełam (a raczej poleciałam ;))

Hej,
nadal pracuję nad pewnym projektem lecz jakoś nie idzie mi i szukam sobie innych zajęć. Dotychczasowe dokonania przedstawiają się następująco:



Chyba widać już co z tego będzie.
Z kubkiem czegoś ciepłego, w tym przypadku kawy tworzy się przyjemniej. Coś dla podniebienia i dla ducha jak to się mówi...



Na razie jestem w martwym punkcie. Podobnie się ma kocyk dla mojego syna. Dorobiłam może jeden kwadrat. Jakoś ostatnio nie mam do tego głowy czy weny... Czasem tak bywa, że inne sprawy zaprzątają głowę.

W moim przypadku głowę całkowicie wypełniły mi pewne okrągłe kształty. Kolorowe i unoszące się w powietrzu marzenia... Od zawsze byłam pod ich urokiem. Nie wiem czy tylko ja tak mam? Uwielbiam ich widok choć tak często nie namacalny. ech...

Balony, bo o nich mowa są piękne!


Zamarzyłam o miniaturowych w pokoju mojego dziecka. Bezpośrednio zainspirowały mnie takie projekty:

hot air balloons

źródło tu

Początkowo chciałam zrobić papierowe, lecz nie byłam przekonana co do ich trwałości.
W końcu finalnie zainspirowała mnie http://madeleinehandmade.blogspot.com/ i jej baloniki. Cudne są ;)
Ja natomiast z szydełkiem w dłoni stworzyłam po swojemu coś swojego :)

Przedstawiam mini balony mojego wykonania.
Powstał pierwszy i strasznie się nad nim rozczuliłam. Podoba mi się nie będę ukrywać.
Oto on:




Będzie ich więcej. Póki co zrobiłam jeszcze w kolorach wybranych przez męża:


Co prawda aż taki malutkie to one nie są bo mierzą około 15 cm długości. Lecz biorąc pod uwagę rzeczywiste rozmiary... to wypadają jak miniaturki.

Ja tymczasem lecę do zajęć i myślami do opracowywania nowej kolorystyki. hi, hi :) 

Lecę, lecę.
buźka









Anio..

4 komentarze:

  1. Baloniki rewelacja. Fajny pomysł.
    Pozdrawiam
    http://www.dompodskrzydlemaniola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Podejrzewam, że niedługo będzie ich u mnie więcej :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Baloniki wyglądają super! Można je zrobić w przeróżnych kolorach i stworzyć takie wielkie stado, jak na zdjęciu :))
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam już pewną koncepcje na nie w pokoju syna. Trzeba tylko jeszcze wydziergać takie stadko.
      Dziękuję za odwiedziny ;)

      Usuń