środa, 28 stycznia 2015

Witam.!

Dziś zaczynam swoją przygodę z blogowaniem. Jestem sama bardzo ciekawa jak długo uda mi się wytrwać w blogowaniu i z jaką częstotliwością będę publikować posty... Wiadomo, chciałabym uzyskać jak najlepsze efekty. Choć w dużej mierze założyłam tego bloga dla siebie... Marzyło mi się aby publikować posty z własnymi zdjęciami a na nich mój Dom i robótki... Ciekawa jestem czy także będą tak piękne jak na innych blogach :)

P.S.
pisząc Dom mam na myśli moją Rodzinkę i nasze jeszcze 
nie do końca urządzone M.

Właśnie o Naszym M. myślę, że pojawi się wiele wpisów, ponieważ ostatnio to także jedna z moich pasji. W tej kwestii ogranicza mnie oczywiście budżet.

Życzę sobie (i każdemu kto to przeczyta) POWODZENIA. 
A najprawdopodobniej jutro pojawią się już pierwsze zdjęcia. :)


Pozdrawiam,
Anio.

3 komentarze:

  1. Witaj, życzę powodzenia :) sama dobrze wiem jak trudne są początki :) Dziękuję, że do mnie zaglądasz i że jestem widoczna u Ciebie na pasku bocznym :)
    Trzymam kciuki!
    Pozdrawiam
    Iwona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za dobre słowo. A na Pani bloga zaglądam bo warto :)

      Usuń
  2. WIdzę że nazwę masz prawie taką jak ja :-) Powodzenia w blogowaniu

    OdpowiedzUsuń